Jak si zařídit home office – výhody a pravidla práce z domu
Je pro vás práce z domu úplnou novinkou? Možná vám pomůže pár rad a postřehů, jak si zařídit pracovní koutek pohodlně a prakticky.
Datum: 20.11.2020
Zařizování pracovny nebo kanceláře by mělo vycházet z charakteru činnosti, které se věnujete. Je proto opravdu vhodné předem si promyslet celý koncept interiéru a přizpůsobit ho konkrétnímu jednotlivci nebo kolektivu, který bude v prostorách pracovat.
Jednou z nejpohodlnějších možností je zakoupení kompletní kancelářské sestavy, kterou si můžete vybrat na základě individuálních požadavků, ale i ceny. Základem každé pracovně by měl být dostatečně velký kancelářský stůl a kvalitní kancelářské křeslo, nezapomeňte však ani na kancelářské skříně či policové regály na odkládání spisů a šanonů.
Obľubené | ||
---|---|---|
Carlos - Kancelářské křeslo, mechanismus tilt, područky | ![]() | Zobraziť produkt |
Teksas - Kancelářské křeslo, mechanismus tilt, područky ✔ NÁŠ TIP | ![]() | Zobraziť produkt |
Vire (hnědá) | ![]() | Zobraziť produkt |
Je pro vás práce z domu úplnou novinkou? Možná vám pomůže pár rad a postřehů, jak si zařídit pracovní koutek pohodlně a prakticky.